مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 31 شهریور 1402 ساعت 07:302023-09-22سياسي

خبر خوب| یاد حماسه 43 ساله شد


امروز مراسم رژه نیروهای مسلح بسیار متفاوت از سال های قبل است، جدا از رونمایی بخشی از دستاوردهای جدید ارتش و سپاه به ویژه نیروی هوافضای سپاه، - گروه خبر خوب: کمی صبر کنید، صدایی به گوش می رسد، اینجا در اطراف فرودگاه امام و مرقد امام (ره) خبرهایی است، صدای هلیکوپتر قطع نمی شود، بله! درست است رژه نیروهای مسلح کشورمان است که امروز (جمعه، 31 شهریورماه) در نخستین روز هفته دفاع مقدس با حضور یگان های ارتش، سپاه، نیروی انتظامی و بسیج و با حضور فرماندهان ارشد نیروهای مسلح برگزار می شود.

در این مراسم باشکوه بخشی از دستاوردهای جدید ارتش و سپاه به ویژه نیروی هوافضای سپاه به نمایش درآمده است.

البته تمایز این دوره مراسم رژه نیروهای مسلح علاوه بر حضور تعداد بسیاری از نخبگان و سران قبایل و عشایر اقوام مختلف کشور، شاهد نمایش جمع قابل توجهی دف نوازان قوم کرد به خاطر در پیش بودن سالروز ولادت پیامبر اعظم (ص) و هفته وحدت هستیم که برای اولین بار انجام می شود.

برگردیم به 43 سال پیش؛ آن روزها در ایران چه خبر بود؟ روز 31 شهریورماه سال 1359، 12 لشکر مجهز پیاده و زرهی و 30 تیپ مستقل به همراه 192 جنگنده عراقی وارد ایران شدند.

هواپیماهای عراقی علاوه بر فرودگاه تهران به فرودگاه های سنندج، کرمانشاه، اهواز، اصفهان، شیراز، همدان، دزفول، اسلام آباد و تبریز و همچن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خبر خوب| یاد حماسه 43 ساله شد

خبر خوب| یاد حماسه 43 ساله شد